tisdag, december 04, 2007

v. 49 Tema: Horisont

Detta temat var roligt tycker jag... :-) Just på detta temat har jag hur många bilder som helst, och tro det eller ej, men jag lyckades bestämma mig för endast EN bild!!! ;-) *hihi*
En av mina absoluta favoritbilder, från en av mina absoluta favoritplatser... Den är bara helt UNDERBAR!!! :-) Har haft den som bakgrundsbild på datorn ett tag (men så byter jag ju bakgrundsbild på datorn som en annan byter underkläder, så ja... ;-))
Bilden är tagen i "våran" hamn på Öland i somras... Öland, paradiset i Sverige... (Vi har stuga där...)

10 kommentarer:

Linas inredning sa...

En sån härlig bild!

mia dh sa...

Tjusigt, ha en fin dag också.

Tjohalia sa...

Vilket vackert foto och vad lyxigt att ha stuga på Öland!

Starka Pippi sa...

ojoj vilken härlig stämningsfull bild. Båten får en vilja bara få åka med.

Cattis sa...

Ja den var vacker, och visst är det kul att variera bakgrunden .-)

Anonym sa...

Vackert!
Har bara varit på Öland en gång, ett sånt här foto lockar till fler besök.

mvh
/Mimo

http://mimos.sacinom.tk/

Paula sa...

Oh ja, vi var på semester på Öland i fjol, och därifrån valde jag också min horisont idag!

Kaffebönan sa...

http://kafferasten.blogg.se
Sa: Hatar det här att man inte kan lägga in sin url, adressen till bloggen sin nu här på Bloggers bloggar..
Vad jag vill säga angående din horisontbild.. så är det så bedårande vacker:-)

Anonym sa...

Horisontbilder kan man nästan aldrig få nog av!

Wickans värld sa...

Ja, tänk att vi kan aldrig se oss mätta på havet. Vet inte hur många bilder jag tagit genom åren på hav o solnedgångar...

Härlig bild!