tisdag, augusti 26, 2008

v. 34 Tema: Gammalt och nytt



Borde egentligen sova, men ville så gärna fixa detta först... En (eller ja, fick bli två, kunde som vanligt inte bestämma mig... :-P) gammal och en ny bild på mig... :-P Eller ja, en gammal och en ny jag, kan man ju också säga... :-P Fast ja, nu tycker jag väl inte att jag är SÅ gammal... :-P
De gamla bilderna är iallafall från 1987, på den första är jag nyfödd och på den andra nån månad gammal, och så den nya är från nu i somras, bara nån dag innan min 21-årsdag, i sommar-stugan på Öland denna sommar, 2008... ;-) Är jag mig inte lik... ;-) *hehe*

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jooodå, du är dig lik och fortfarande lika söt!!

Anonym sa...

Vilken bra tolkning. Oj vad mycket (och vart) hår du hade när du föddes. =)

Anonym sa...

Det är lite för tidigt på morgonen för mej än, det ska stå VACKERT hår och inget annat. ;)

Sussie sa...

Jovisst är du dig lik :) Så bra tolkning

Anonym sa...

Vilken söting den lilla!

Ja, du också förståss ;P

/ Anna

Anonym sa...

Tuff tolkning :)