tisdag, september 30, 2008

v. 40 Tema: Vild

Hihi, vilket roligt tema, och passande efter denna helgen... :-P I heglen träffade jag denna underbart bedårande lilla varelse... Min storasyster och hennes pojkväns hund som de köpte i onsdags... Vi var nere i stugan på Öland och fick träffa henne... En riktig busa och sååå VILD!!! Men helt bedårande SÖT också!!! Jag är KÄR!!! <3 Som sagt, de hämtade henne i onsdags, så hon är 8 veckor här... Bilden tagen i lördags, när hon äter tång på stranden i Böda...

11 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, vilken sötnos! Nu kommer det nog att bli många vilda lekar med vovven! Tång i Böda - längtar man dit nå då!!!

Anonym sa...

Åh vad söt. Och du har helt rätt, små valpar är i regel väldigt vilda. =)

Anonym sa...

Nämen vilken söting! Dagens sötaste tolkning!

// Anna

Anonym sa...

Ja, den såg ju riktigt vild och farlig ut *ler*.......ursöt! /Anette

Anonym sa...

Hundar är mysiga...jag bjuder också på en vid hund inne hos mig :)

Anonym sa...

Nej men så söt, ser inet så vild ut där:P men kan tänka mig att det är mycket liv i den lilla:)

Kerstin sa...

Han är söt och ser inte det minsta vild ut men i de lugnaste vatten....:)
Ha en fin dag.

tina | pepparochvanilj.se sa...

Vilken bedårande liten vilding! Fint kort taget på en plats där jag har många vilda badminnen från... Älskar Böda!

Ha det gott!/Tina

Anonym sa...

Hihi, en riktig BUSA... Härligt!

Anonym sa...

Förstår att du är kär! Vilken sötnos! :)

Anna sa...

Vilken liten söt hundvalp! *ler*
Det förstår jag att du är kär i henne. *hihi*

Vad gosigt med en hundvalp i familjen! *ler*

Kan tänka mig att hon är busig och vild av sig som valpar är.

Kram
Anna