tisdag, mars 02, 2010

v. 9 Tema: Skrämmande

Det finns egentligen ganska många saker som jag tycker är skrämmande... Bl.a döden, tycker jag är otroligt skrämmande... Jag är livrädd för döden!!! :-/ Men det var svårt att illustrera med nåt bra foto tycker jag... :-P
Men även mörkret kan vara skrämmande ibland... Att inte veta vad som kan gömma sig i mörkret, är lite läskigt tycker jag... Jag har full respekt för mörkret!!! Svårt att med en bild symbolisera mörkret också, men, hittade en bild som får duga... :-P Denna bilden togs en mörk augustinatt 2009, vid stugan på Öland... Inte helt lätt att fota månen, men här tycker jag att jag lyckades ganska bra... :-P
Ha en fin tisdag alla!!! ;-)

9 kommentarer:

Anni sa...

Tur att månen lyser upp i mörkret!

gitsie sa...

Fin bild!
Och här är en till som är mörkrädd.

MariaKF sa...

Tycker också att mörkret kan vara skrämmande. Fint fotad måne.

Karoleen sa...

Fin bild, inte helt lätt att fota månen ju.

Maria sa...

Det kan vara kusligt med mörkret iblad.
Fin bild av månen!
Ha en bra dag!

Ariella sa...

Hej!
Ja mörker kan vara skrämmande. Snygg bild!

Ha en forsatt trevlig tisdag

Carina sa...

Bra tolkning!När det är fullmåne kommer ju alltid fantasin i gungning...
Ha en bra tisdag.
Kramen.

Susanna sa...

Wow! Vilken bild! Häftigt hur du har lyckats fånga skenet kring månen.

Och jag räcker upp handen, är också rädd för mörker..

Jah Hollis sa...

Mysko. Jag kom hit via din länk från Fredagsfärger, men jag hittar ingen bild med rosa och vitt i.
Döden ska man inte gå och oroa sig för. Den kommer när den kommer och när den kommit lär vi inte veta vad som hänt eller lida av det.
Fin bild på månen.