tisdag, september 21, 2010

v. 38 Tema: Sova

Jaha ja, jag forstsätter väl på hundtemat även denna veckan då... :-P (Hade ju en hundbild även förra veckan...)
Den här veckan är det dock en annan hund... Min storasyster och hennes pojkväns hund, Theia, har kurat ihop sig och liggar ocgh sover så skönt på sin egen lilla kudde, som urprungligen kommer från IKEA, men som min storasyster och hennes pojukvän köpte begagnad och billigt på Blocket...
Bilden togs i juni i år, hemma hos mina föräldrar, när de var hundvakt åt Theia ett par dagar, medan hennes husse och matte var på semester på Island...

6 kommentarer:

Unknown sa...

Hon ser ut att sova sött, med örat utanför :-)

Marie sa...

Sömnen har infunnit sig och "vi" snusar sött.

Ingalill sa...

Som en liten boll :)

Carina sa...

Ser väldigt vilsamt ut! Sömn är härligt!
Ha en underbar tisdag.
Kramen.

Anneli - A'la Foto sa...

Snötnosen som ligger där och vilar i sin bädd!

Ha en fin dag!

Pysselfarmor sa...

Bara söta vovvar på den här bloggen det gillar jag - är djurvän av stora mått - djur är så trofasta och kärleksfulla.