tisdag, december 21, 2010

v. 51 Tema: Förberedelse



Tre bilder bjuder jag på idag... Dock från förra året... Ja, tre bilder från förra julen, hemma hos mamma och pappa... Dagen före julafton, den 23:e december, när vi klädde granen, som vi alltid gör kvällen före... ;-) Det är mina systrar som är i full färd med att klä ganen på bilderna, men jag hjälpte självklart också till... :-P

I bakgrunden på de två första bilderna syns förresten min mormor... Hon gick dessvärre bort i lördags, så den här julen kommer bli speciell... På flera sätt... :-(

Vila i Frid finaste mormor!!! 19/2 1922 - 18/12 2010...

Jag saknar dig!!! Du kommer för alltid finnas i mitt hjärta!!!

1 kommentar:

Pialotta sa...

Visst är det fint med en kamera.. bilderna för livet.. så mycket minnen. Så sorgligt att din mormor lämnade er nu så nära Jul och allt.
Finfina bilder.. förberedelser:) God Jul på dig.