onsdag, mars 23, 2011

v. 12 Tema: Frisk/Sjuk

Jag tolkar veckans tema såhär... Våren är på G här i stan nu, snön smälter i en vindlande fart just nu, och de har börjat sopa bort gruset på vägarna... Där det inte fortfarande är is då såklart, för det är det på sina ställen... Och frostnätter är det fortfarande också...
Ja, vad har då detta med veckans tema att görau ndrar ni kanske??!! Jo, jag tänkte komma dit nu... ;-) Våren är ingen rolig årstid för mig, för varje vår blir jag förkyld, och så är jag sen förkyld i 2 månder i sträck, utan avbrott!!! Inte så värst glamouröst... Nej, jag är inget jättefan av våren... Jag hade väl kanske gillat den om det inte var för all pollen och skit...
Jo, visst är det fint med alla knoppar och allt som bärjar växa till liv igen, men jag ogillar att det gör mig sjuk... :-(

Inga kommentarer: