tisdag, september 06, 2011

v. 36 Tema: På fötterna

VÄLDIGT längesen jag var med senast nu, men det har varit en tuff sommar, och såna här fototeman har hamnat lite i skymundan... Men nu är jag på't igen... :-P

Ett par sommarfötter... Den här bilden illustrerar ganska bra vad jag brukar ha på mig på fötterna mestadels av sommaren... De dagar det är varmt såklart!!! Smidigt och effektivt, och dessutom klart mycket snyggare än dessa förbannade Foppa-tofflor, som tar över världen!!! Såna kommer jag nog iallafall aldrig sätta på mina fötter!!! Ursäkta mig alltså, men de är ju verkligen förbannat fula!!! Och ja, faktiskt, jag SKITER I hur jäkla sköna de är, är de inte snygga, så vill jag inte ha dem!!! That's it!!!
Så nej, för mig blir det flip-flops på sommaren... :-P

8 kommentarer:

Anneli - A'la Foto sa...

Härlig bild på strandfötterna. Önskar mig kunna gå i den härliga sanden! Ser ljuvligt ut!

Trevlig tisdag önskar jag dig!

Sandbergs Fotoblogg sa...

Åh, flipflop du också!
Härlig bild du bjuder på.

Hälsning från flipflopslandet Singapore ;)!

Carina - inspirera sa...

Härliga sommarfötter!
Är också tillbaka i Tisdagstemat nu efter en lååång sommar...
Ha en underbar tisdag.
Kramen.

Pialotta sa...

Sommarfötter, det är fint de :) Ser riktigt härligt ut i den sanden du står i :) Fin bild..

SigridfraEnget sa...

Snygga måste dom vara; men flipfloper tycker jag gör ondt att ha på.

Lena sa...

Härlig somrig bild!

Charlotta sa...

Jag har aldrig provat Foppa-tofflor, men flip-flop minns jag gav hiskeliga skavsår mellan tårna. Inte skönt! Du verkar ha plåster på tån istället för mellan, så du har råkat ut för något annat.

Leena sa...

Håller med dig, foppatofflor kommer aldig på mina fötter heller. Hiskeligt fula! Speciellt i de neonfärger som till och med vuxna män har på sig ... Fast flip-flops trivs jag inte heller men de är snygga åtminstone, på andra.