tisdag, oktober 04, 2011

v. 40 Tema: Hemma hos

Såhär ser det ut hemma hos mig, i min lilla etta... ;-) Där jag bott definitivt sen augusti 2008 (dock köpte jag lägenheten redan i december 2007, flyttade in successivt fram till augusti sen...)

Bilderna är som ni ser inte dagsfärska, de är tagna runt jul 2009... Och sen dess har det skettt en del förändringar bör jag väl tillägga, bl.a. har det målats om i kokvrån (pappa hjälpte mig), där är det numera gult istället för som på bilden blått... :-P

Kan väl också tillägga att det är sällan jag har så extremt välstädat som på bilden, jag är en lat lortgris... :-P Bara när jag ska ha gäster (vilket är jäkligt sällan) eller när jag ska fota min lägenhet för bloggar och annat... :-P

7 kommentarer:

LissenTo sa...

Det ser hemtrevligt ut och det är inte lätt att hålla ordning i en etta. Jag har bott i en så jag vet.

// Lissen

Karoleen sa...

Det ser väldigt hemtrevligt ut. Riktigt mysigt. =)

Sirpa sa...

Ser fint ut på bilden som gör att rummet ser riktigt stort ut!

Carina sa...

Kul tema detta! Att få en liten inblick i olika hem...
Ha en underbar tisdag.
Kramen.

Lena sa...

Det är absolut inte lätt att hålla ordning i en liten lägenhet. Det ser mysig ut i din. Dina röda stolar är fina.

anemonen sa...

Du har lyckats få det hemtrevligt och ändå modernt och mysigt!

sandra sa...

Ser mysigt ut! :)