tisdag, januari 03, 2012

v. 1 Tema: Nyår

Nu var det ett par veckor sen jag var med senast, så det är allt på tiden att jag är med igen. :P Så här är mitt bidrag för den här veckan:
Den här bilden symboliserar min nyårasfton väldigt bra! Det blev en hel del tomtebloss! Jag firade hemma hos mamma och pappa, tillsammans med dem och min lillasyster. Det blev en jättemysig och lugn nyårsafton, med trerätters, sällskapsspel och sen skålade vi vid tolvslaget. Och tände lite tomtebloss! :P

GOTT NYTT ÅR allihopa! Och God fortsättning på 2012!

6 kommentarer:

B i r g i t t a sa...

Det tycker jag lät helmysigt! Tomtebloss är ju lite lagom sprak :)
Fin bild Hanna!

Pysselfarmor sa...

Tomtebloss hade sonens hund absolut gillat!

Nelly låg på en toalett hela nyårskvällen...ja, periodvis även dagen före och dagen efter nyårsafton..

Pialotta sa...

Tycker jag låter som en helfin Nyårsafton:)Tomtebloss det var en fin idé :)

SigridfraEnget sa...

Stämningsfull bild!

anemonen sa...

Jag kom att tänka på mina nyårsaftnar när jag var yngre. Hur mysigt som helst när vi tände tomtebloss och far alltid köpte en fyrverkeripjäs som var som en sol. Tomtebloss är fina och ett bra alternativ till fyrverkerier.

Carina sa...

Så mysigt med tomtebloss! Det har vi helt missat i julhelgen...
Gott nytt till dig också!
Kramen.