tisdag, december 18, 2012

v. 51 Tema: Dyrbar

Det jag har i mitt liv just nu är väldigt dyrbart. Enligt mig iallafall. Mitt liv här på Forsa Folkhögskola. Jag går i världens bästa klass, har världens härligaste och underbaraste klasskompisar och trivs så jävla bra. De är bara helt enkelt BÄST! Är så sjukt jävla glad att jag tackade ja och att jag hamnade i den här klassen och fick lära känna alla dessa fantastiska härliga underbara människor!
Visst är de (öven jag) lite tokiga och knasiga ibland, men jag älskar den här klassen ändå! Kanske just därför. :P
Här är delar av klassen när vi roade oss i väntan på en gruppfotografering tidigare i höstas, typ i oktober tror jag det var. :P
Kärlek till er fina underbara människor! Ni kommer för alltid ha en stor fet plats i mitt hjärta!!! NI är de bästa!!!!!!!!!! ♥ ♥ ♥

1 kommentar:

Kakan sa...

Det är skönt att du trivs så bra och gör något kul av din dyrbara tid.
Ha det bra!
Julkram Kakan