tisdag, mars 12, 2013

v. 11 Tema: Avstånd

Denna veckas tema valde jag att tolka med en bild på mina systrar. Bilden togs när vi var i Stockholm alla tre ihop med mamma i september. Just nu är avståndet till mina systrar lååååångt. Jag och min lillasyster (till vänster i bild) bor 70 (!) mil ifrån varann, hon i Göteborg och jag i Hudiksvall. Och nånstans däremellan har vi storasyrran, som numera bor i Eskilstuna. Träffas inte så ofta p.g.a det heller då tyvärr. :( Min lillasyster såg jag senast på storasyrrans examen i januari. Men förhoppningsvis ses vi till påsk. :) Storasyrran träffade jag dock i fredags, passade på när jag ändå var hemma i Värmland på sportlov, och följde med mamma och pappa och hälsade på henne och pojkvännen i deras nya lya i Eskilstuna.
Jag saknar dom! :( <3 p="">

5 kommentarer:

Kerstins foto sa...

Fint foto till temat. Avstånd är inte alltid roligt.

Carina sa...

Härligt varm bild på avstånd!
Inget kul att avståndet är så långt - men destå härligare blir det ju att träffas :)
Ha en fortsatt solig tisdag.
Kramen.

Anneli - A'la Foto sa...

Vilken fin och härlig bild. Synd på skuggan från fotografen men det är svårt att få till ibland när solen står lågt! Avstånd är inte alls roligt! Förstår att saknaden är stor!

Ha en skön tisdag!

Anita - Malta sa...

Fint tolkat och underbart personligt foto. Avstånd kan ibland kännas väldigt långa och skapa saknad.

Birgitte sa...

Ja vi søskende kan desværre ikke være så tætte hele livet, dejligt når man ses.Min mands søster kommer hjem til maj, det er tre år siden sidst ;-) Håber du snart ser dine søstre:-)