tisdag, juni 03, 2014

v. 23 Tema: Lycklig




Jag kunde inte nöja mig med bara en bild idag. Så det fick bli tre bilder idag!
Tre saker som jag blir lycklig av: Min systerdotter (som föddes i november), hon gör mig alltid lycklig, jag blir alltid lycklig av att vara med henne. Hennes "storasyster", syrrans hund, Theia, gör mig också lycklig. Svårt att bli annat än lycklig av den livsglada hunden! Och så blir jag lycklig av Öland, där jag har stuga. Sveriges vackraste plats! Det är bland det bästa jag vet att vara där. Kom precis hem därifrån, men snaaaart får jag komma dit igen, och då ska jag få njuta av skönheten i hela 3 veckor!
Och från och med midsommar och två veckor framåt, får jag njuta av alla dessa 3 lyckopiller samtidigt. LYCKA!!! ♥♥♥

9 kommentarer:

Erik Semlan sa...

Vilken härlig kombo!
Det är verkligen lycka, på flera sätt.
Så sött, vilket fint foto på systerdottern. :-)

Mias Mix sa...

Förstår att du inte kunde välja ut en av dessa tre! Fina bilder som jag tror gör de flesta lyckliga :)

Lottisen sa...

Jättefina bilder att bli lycklig av!

Anneli - A'la Foto sa...

Vad härligt att du har så mycket att vara lycklig över! Alla tre härliga!

Anitas Malta sa...

Vilken lycklig tjej !! Härliga bilder och en genomgående smittande positiv anda. Det gillar jag :-)

Freja sa...

Kombinationen kommer att bli underbar! Öland skulle jag vilja utforska lite mer, jag har inte varit där sen jag var på en rundresa när jag var 14...

Meta sa...

Härliga bilder. Jag gillar också öland var mycket där förr men tyvärr mer sällan nu.
Ha en fin dag
kram Meta

Paula i pörtet sa...

Det kan man kalla trippellycka!

anemonen sa...

Ja det finns mycket att glädja sig åt. Barn. hundar och katter är glädjeämnen i livet.