tisdag, februari 07, 2006

v. 6 Tema: Vänskap



Ja, denna veckan är temat vänskap, och det var minsann inte så lätt att hitta EN bild... (Som ni ser) *hihi* Nej, jag hittade hur många som helst, så jag hade otroligt svårt att bestämma mig... (Som vanligt.. *hehe*) Så det fick bli tre (!!!) bilder... *hehe* Tills vidare iallafall... Så håll er uppdaterade här, för det kan hända att det sker lite förändringar här på tisdagstema-sidan... :-P *s* Ja, bara så ni vet!!! ;-) *hehe* Första bilden är mina underbara systrar, dagen före julafton 2005, och vi är väldigt bra "vänner" (för det mesta iallafall), och så är det Lina (lillsyrran) med några handbollskompisar under en match, och sen, ja, den behöver ingen närmare förklaring... *s* Nej, jag KUNDE inte låta bli att lägga ut den bilden... Men jag bara ÄLSKAR den!!! Den visar så tydligt vilka vänskapsband som knöts under våra två veckor i Gambia, härrrligt!!! ;-) *hihi* (Sorry, Ann-Louise, men jag KUNDE bara inte låta bli, som sagt...)
Håll utki, för det KAN som sagt ske förändringar här!!! ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Nämen, vad ser jag? Är det inte en Gamiabild *skratt*
Skojar bara, det är jättehärliga bilder här som vanligt! Ha en bra dag! /Ann-Louise