tisdag, februari 14, 2006

v. 7 Tema: Kärlek



Hihi, ja, denna veckan var temat Kärlek, inte speciellt otippat va...?! :-P *s* Tycker det var väldigt svårt att välja EN bild även idag... *haha* Så det fick bli två... Men största anledningen till det är nog, som ni ser, att en av bilderna använde jag förra veckan, men kunde bara inte låta bli att använda den även denna vecka... *hehe* Och den andra är ju lite "knasig"... Så därför blir det två... Men för er som inte lyckats lista ut det, så valde jag alltså syskonkärlek, för det tycker jag är den mest sanna kärleken!!! :-P *haha* Hade en bild på Emma och hennes pojkvän, men vet inte om han vill vara med här, så jag valde dessa istället... (Hade gärna haft med MIN älskling, alltså pojkvän, men har tyvärr ingen bild på honom, och det hade dessutom ändå inte gått, för han vill inte att jag lägger ut han här... *hehe*) Lyckades ju faktiskt hålla mig ifrån Gambia-bilderna denna gång, m,en det var himla svårt alltså, för min största kärlek just nu är just Gambia, och speciellt då folket som bor där... Åh, vad jag SAKNAR alla!!! *snyft* Ja, dagens bilder får väl tala för sig själva... :-P *s* (En bild säger mer än tusen ord...) Saknar ju Emma (storasyrran) som nu numera bor och pluggar i Uppsala, men tack och lov träffar vi ju henne rätt ofta!!! ;-) *hehe*

En Riktigt
Glad Alla Hjärtans Dag!!!
till er alla!!!

Hoppas ni tagit väl hand om varann idag... :-P *hehe*

Ha det BÄST!!! Vi ses om en vecka igen!!! ;-) (och då har sportlov... :-P *hihi*)

1 kommentar:

Anonym sa...

*hihi*