måndag, juli 17, 2006

v. 26-28

v. 26 Tema: Midsommar
Ja, detta tema var roligt!!! :-D *hihi* Men eftersom vi inte var hemma på midsommarafton i år, så kunde det inte bli nån sån bild, men blev ändå två bilder denna vecka... *hehe* Ja, den första är ju en vanlig svensk midsomarstång, i halm, och den har vi står i sommarstugan, på Öland, så den tyckte jag passade... Men så är det även en bild som liksom i år blev min midsommar... Vi fick nämligen vara med och fira norsk midsommar, eller S:t Hans-aften, som det heter där... Och ja, där har de ju eldar, som våran valborg ungefär, och det var riktgit mysigt!!! ;-) Vi firade det hos våra goda vänner i Moss, som en avslutning på våran lilla Norge-semester, dagen efter åkte vi hem till Sverige igen... *hehe*

v. 27 Tema: Spegelbilder


Ja, även på detta tema hade jag SÅ svårt att bestämma mig, så det fick bli hela TRE bilder här... Men ja, alla går ju lite i samma tema ändå... Alla tre är tagna på Öland iallafall, den översta är tagen på "våran" strand, stranden rakt nedanför våran stuga (eller ja, ca 300 meter nedanför...) och den nadra är tagen vid den stora stranden som finns i "våran" lilla by på Ölanmd, och ja, den sista är uppe på Norra Udden, vid Långe Erik!!! ;-) *hihi* Guuuud, vad jag saknar mitt älskade Öland!!!

v. 28 Tema: Bortglömt
Kommer snart...

Inga kommentarer: