tisdag, juli 25, 2006

v. 30 Tema: Sol



Hmm ja, detta var också lite klurigt tema... Eftersom jag ÄLSKAR solnedgångar, så har jag en hel del bilder på såna... Kunde som vanligti nte bestämma mig för vilken bild jag skulle välja, så därför fick det bli 3 stycken... :-P *haha* De två översta är från mitt älskade Öland, den ena från Borgholm i maj, och den andra från "våran" strand (100 meter från stugan) i Byxelkrok, nu i juli... :-P *hehe* Och den understa är en mycket speciell bild för mig, den betyder väldigt mycket för mig!!! Och framförallt så påminner den mig om en helt underbar kväll, på ett helt underbart ställe, med ett helt underbart gäng på en helt UNDERBAR resa!!! Ja, för att "översätta" detta då, så är bilden alltså tagen på beachpartyt vi var på i Alanya, Turkiet, när vi var där på klassresa i maj!!! Helt UNDERBAR resa!!!! Guuuuuud, vad jag SAKNAR er ALLA!!! :-*( *snyft*

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo, nog är solnedgångar något speciellt! ;) Finfin bild!