tisdag, januari 02, 2007

v. 1 Tema: Sju



2007 års första tema blev passande nog sju, och det var ett väldigt klurigt tema, tycker jag... Jag fick fundera länge länge, innan jag kom på nåt bra... ;-) Så till slut fick det bli tre(!!!) eftersom jag SOM VANLIGT inte kunde bestämma mig för vilken bild jag skulle välja... Jag funderade länge, länge, men så till slut kom jag på att jag kan ju ta mig när jag var sju år gammal... Så här har ni mig, 7 år gammal, för 12½ år sen... ;-) Det är jag på klasskortet i 1:an, den första bilden är det enskilda fotot, och den andra är från gruppkortet, i skolkatalogen (därav att den är svartvit...)... Och ja, den sista bilden är bara för att bekräfta vilket år detta var... Hösten 1994 alltså... ;-) Korten är avfotograferade, eftersom vi inte har nån fungerande scanner för tillfället, så därav den något dåliga kvaliten på bilderna...

Inga kommentarer: