tisdag, januari 30, 2007

v. 5 Tema: Liten

Hmmm, jaaaa, jag hade som vanligt svårt att bestämma mig för bara EN bild, så därför fick det bli... Tre... *hehe* Fast två av de är typ samma... Först är det min lilla mini-studentmössa, som jag fick av mormor nån dag före min student i våras... Hon fick de när hon tog studenten, och hade hittat dem lagom till min student, så därför tyckte hon att jag kunde få dem!!! Har lagt in en extra bild på en liten gosedjursapa också, som har mössan på sig, för att man lättare ska se hur liten den är...
Sen är det ne liten liten tavla, som jag köpte på Fårets Dagar på Borgholms Slott på Ölands Skördefest för nåt år sen... Den är helt och hållet tovad, och väldigt liten... (Svårt att se att den är liten kanske, då det inte finns nåt annat på bilden att jämföra med, men jag kan väkl säga som så, att tavlan är naturlig storlek på bilden...

1 kommentar:

JULIEK sa...

Så søt din gossedjursapa var med student møssan : )