onsdag, april 11, 2007

v. 15 Tema: Skyltar



Lite försenat Tisdagstema den här veckan.... Men temat är iallafall "Skyltar" och hihi, det tyckte jag var ett jätekul tema!!! :-D Som vanligt tog min beslutsångest över, så jag klarade inte att välja bara en bild... Så då fick det bli tre...
Den första är en bild från Gambia, när jag var där med några elever+lärare från skolan, november 2005... Jag har iofs haft den med i ett tidigare Tisdagstema, men jag tyckte den passade även idag... ;-) *hihi*
Andra bilden är en rolig skylt som vi såg i Amsterdam, när jag var där med mamma, pappa och min lillasyster i oktober 2006... "Förbjudet att spela instrument"... :-P *haha* Den satt vid ingången til en park... Vi tyckte den var himla rolig, haha... ;-)
Och den sista är en annan typ av skylt... Nämligen min studentskylt från när jag tog studenten, i somras... Som ni ser så tog jag studenten den 9 juni 2006...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den med instrumenten var ju bäst. Allt kommer de på :)

Anonym sa...

Fina skyltar, speciellt studentskylten.