tisdag, april 24, 2007

v. 17 Tema: Rörelse

Hihi, åh, vilket roligt tema... ;-) Min första tanke var människor eller annat som rör sig... Men så tittade jag igenom mina nyaste bilder, och fick syn på denna... Så då bestämde jag mig för den i stället... ;-) Och kan ni tänka er, jag lyckades bestämma mig för bara EN bild den här gången!!! :-P *haha* Något som inte har hänt på... Tja... Typ 3 månader eller nåt... :-P *haha* Men nog kan man säga att det är full rörelse i vattnet här... ;-)
Bilden är tagen förra helgen, den 14 april, när vi hade gäster, och var på en liten utflykt... ;-)

Kan hända att bilden byts ut senare, eller att jag lägger till nån bild... Vi får se...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken mysig bild! Ljudet av rinnande vatten är härligt :)

Anonym sa...

Bara en bild ÄR svårt *veta* men jag har faktistk hållt mig till en idag jag också ... även om jag just kom på att äve jag har skogsbäck på bild från i påskas ... *hmmm*

Anonym sa...

Fin rörelse...

Anonym sa...

Det var en fin bild. Den bekräftar våren.

Anonym sa...

Härligt porlande vårbäck!! Byt inte ut den!

Anonym sa...

Vilken jättevacker rörelse !

Kram Eva

Anonym sa...

Skulle så gärna ha en porlande bäck här på min tomt, finns inget mer rogivande ljud!

Anonym sa...

Fin bild. :)

Mys liv och hem sa...

Härlig bild.Våren är på G!