tisdag, maj 15, 2007

v. 20 Tema: Hållbar

Den här veckan är temat ett förslag från Dunderboll. Min fantasi är verkligen hur dålig som helst just nu, så jag orkade inte tänka så mycket... Först hade jag tänkt hoppa över temat helt och hållet den här veckan, men efter att ha kikat runt en stund på andra Tisdagsteman, så bestämde jag mig för att trots allt vara med ändå... Fick lite inspiration av andra också... Det här är helt enkelt en av våra två utemöbler... Jag skulle vilja säga att de är hållbara, då de har hängt med i många år... Den ena av de hade vi t.o.m i förra huset, och därifrån flyttade vi -96... Jag tror den äldsta av de är köpta i samband med att min storasyster föddes, -84... (Båda möblerna innehåller ett bord, två stolar och en soffa... Sen har vi även köpt till en rygglös bänk till en av dem...)

4 kommentarer:

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Ja men är det inte lite skönt att det håller ändå .
Tänk de där vita plast utemöblerna som blir så fula på en gång , vem orkar skrubba !

Anonym sa...

Vi har exakt samma utemöbler, eller rättare sagt, mamma och pappa har det. Dom var träfärgade från början, men nu är dom kornblå, en mycket vacker färg :) Dom är hållbara som bara den :)

Anonym sa...

Man tar vad man har ;-)

Anonym sa...

Kikar förbi =)