tisdag, oktober 23, 2007

v. 43 Tema: Saknad



Jag KUNDE bara INTE bestämma mig för bara EN bild, så det fick bli TRE stycken idag... Men jag hoppas ingen misstycker... ;-)
Det första är Gambia, ett land jag saknar nåt så OTROLIGT mycket!!! HELA tiden!!! Saknar alla kompisar vi fick därnere också... Åååååh, vill tillbakaaaaaaaaaaaaaa!!! :'( UNDERBART land!!! <3
Det andra är min gymnasieklass... Fortfarande efter ÖVER 1 ÅR!!! JÖSSES!!! Men ja, det var verkligen den BÄSTA klass man kunde ha!!! *SAKNAR MASSOR*
Och det tredje och sista är världens sötaste lilla sötis-hund... Min storasysters pojkväns hund... Åååååååh, såååå gooo!!! ÄLSKAR henne!!! <3 Min lilla "bebis"... :-P Hon har blivit som en "systerdotter" för mig, och även min lillasyster tror jag... Hon var här nu i helgen, har precis åkt härifrån... Saknar henne redan... :'( Eller ja, alla tre förstås... (Min storasyster och hennes pojkvän också alltså, men hittade ingen bra bild på dem...)
Så många jag saknar just nu...
Gambia-bilden är tagen i november 2005... Klass-bilden på studenten 9 juni 2006 och hund-bilden nån gång i somras...

1 kommentar:

Anonym sa...

Många fina tolkningar... :)