tisdag, november 13, 2007

v. 46 Tema: Sverige ute - idag

Den här gången är det ett förslag från Eva som tycker att det vore kul att se variationer från hela vårt avlånga land. Vädret är ju inte detsamma överallt. Så hur ser det ut hos er idag.

Fick bli tre bilder idag... Ja, här snöar det MASSOR just nu!!! Vi hade lite snö redan innan, som vi fick iförra veckan, men ja, nu kommer det alltså ÄNNU mer... Och som sagt, det snöar MASSOR här just precis nu!!! Undrar var detta ska sluta... :-P *hehe* men det gör inget för mig, jag ÄLSKAR snö!!! *hihi* När jag tog bilderna gjorde snöandet ett kort kort uppehåll...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fint det ser ut med all snö...!

Anonym sa...

Här har du en till som älskar snö och jag blir avis när jag ser dina fina bilder.

Paula sa...

Här har du en till som älskar snö!