tisdag, januari 08, 2008

v. 2 Tema: Flytt

TisdagsTema flyttar/byter domän, och dagen till ära är tema flytt... ;-) Kan det lbi merv passande... ;-)
Det här temat passar utmärkt för mig faktiskt, det kunde inte ha kommit mer lägligt... ;-) Jag visste PRECIS vilken bild jag skulle använda när jag läste vilket veckans var... Jag har precis, för nästan exakt en månad sen, köpt en egen lägenhet, min första egna lägenhet, så det är dags för mig att flytta hemifrån snart... ;-) Det är en etta med kokvrå, STOR blakong, och så har den även en STOR klädgarderob, nästan som dressingroom och inne på toaletten finns det BADKAR!!! :-P *hehe* Har så smått börjat få dit grejer nu, men det fattas fortfarande mycket... Så det kommer nog dröja ännu ett tag innan jag kan flytta in där på allvar... Men spännande är det... :-) Lägenheten ligger visserligen inte så långt från mina föräldrars hus (ca 1 km) men det ska nog gå bra... ;-) *hehe*

4 kommentarer:

Wickans värld sa...

Har du fått använda dammsugaren än?
=)

Anonym sa...

Hihi neeej, inte ännu... :-P Men den står så snällt där nu och väntar på att bli använd... ;-) Kommer nog att behövas snart...

Paula sa...

Lycka till med nya lägenheten!

Anonym sa...

Låter trevlig med en etta som har både balkong och dressingroom - lyckades jag aldrig hitta på den tiden det begav sig och man var på jakt efter den perfekta ettan....