tisdag, januari 29, 2008

v. 5 Tema: Ensam

Veckans tema är ett förslag från Andromea.Känns lite tråkigt och fantasilöst att ha typ samma bild som jag hade för bara ett par veckor sen, men det var det enda jag kom på just nu... Kanske att jag byter bild eller lägger ut nån mer senare...
Iallafall, i december köpte jag en helt egen lägenhet, min allra första egna lägenhet... Jag håller så smått på att flytta in där nu, eller ja, fixa grejer dit... Kommer nog dock fortfarande dröja innan jag kan flytta in... Iallafall, då kommer jag att bo ensam, i min ganska stora 1:a... ;-) Ska bli ganska skönt faktiskt... Och jag kommer ha mina föräldrar (och lillsyrran) ganska nära mig, bara typ 1 km bort... ;-)

7 kommentarer:

Nnika sa...

Mmm. det var en härlig känsla att flytta och bo ensam.. *nicka*
ha en fin dag!

Anonym sa...

Det var en passande bild till dagens tema i alla fall. Lycka till med flytten. =)

Anonym sa...

Det känns tomt och ensamt första gången man flyttar hemifrån :0)

Anonym sa...

* Ensam vid ett fönsterbord.. du ska se det där blir så bra så bra då du blir inbodd:-) Tjing o ha de fint

Cattis sa...

Det ser lite tomt ut ännu. Tänk vad man fyller på med åren ;-)

Tror du kommer få det jättebra!

Ett stort steg att flytta hemifrån, verkligen.

Lycka till!

Kram
Cattis

Starka Pippi sa...

Ja, det ser lite ensamt och tomt ut, nu.... snart har du säkerligen fyllt på med en massa pinaler som är så "bra att ha" och svårt att kasta.
Lycka till med det egna boendet!!

Anonym sa...

Lycka till med den nya lägenheten. Du kommer säkert att trivas. Min tolkning är lite annorlunda...