tisdag, februari 19, 2008

v. 8 Tema: Längtan

Den här veckan fick det bli två bilder... Som egentligen symboliserar 3 saker...
Just nu längtar jag väldigt mycket efter sommaren och värmen, nu när vintern börjar ta slut...
Sen längtar jag jättemycket tillbaka till Gambia, detta underbara land som jag fick besöka tack vare en kurs jag läste i 3:an på gymnasiet... Jag saknar det massor, och jag längtar ALLTID dit!!! Tänker tillbaka mycket på den resan och minns, och drömmer mig ofta tillbaka dit...<3
Ett annat ställe jag nästan alltid längtar till är Öland och sommarstugan... Denna underbara plats, paradiset i Sverige!!! Lääääängtar efter sommaren och att få åka till Öland...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Verkar som vi längtar lite efter samma saker vi som har postat hittills... :P
Och ja, Öland är underbart! Särskilt i slutet av våren och början av hösten :)

Anonym sa...

Här är en till som längtar efter sommaren.

♥ Pernill@ sa...

Vilken värme i dina bilder !!!!

Sarah sa...

Jag tänkte med ta en bild som symboliserar sommaren, jag längtar så dit ;o)

Anonym sa...

Härliga bilder! Du är inte den enda som läntar efter sommar :)

Anonym sa...

Jag har varit en gång på Öland och längtar verkligen tillbaka!

Anonym sa...

Ja, vem längtar inte till sommaren? :)

Anonym sa...

Längtar också till sommaren!

Fina bilder! Kram