tisdag, februari 26, 2008

v. 9 Tema: Last

Veckans tema är ett förslag från Emma.
Jag har nog egentligen flera laster, men en av de är egentligen sötsaker i största allmänhet, men framförallt choklad... Men som sagt, all typ av sötsaker, bullar, kakor, godis, choklad... Ja, allt sånt... :-P Utom vissa grejer då... :-P Men ja, jag tog den första bilden jag hittade... ;-)
Jag måste erkänna att jag har en hemlig chokladgömma i mitt rum, dit jag går och tar en bit när jag blir alltför sugen... Men bara en fyrkant i taget... ;-) Så en sån stor kaka räcker rätt länge då... ;-) En dålig ovana, jag vet, men jag har liksom så svårt att sluta nu när jag väl börjat...

11 kommentarer:

Linas inredning sa...

Jag kan bara instämma i vad du skriver, är själv svag för sötsaker och främst choklad :)

Sarah sa...

MUMMA Jag har samma last hos mig fast smågodis!

Anonym sa...

fantastiskt att kunna ha en gömma och ta EN åt gången. Jag är som en maskin... tuggar i mig allt och ångrar mig...

Anonym sa...

här är det choklad på nästan alla bloggar idag....verkar vara en last som många har!!

Anonym sa...

Idag kommer vi att få se mycket olika sorters godis :0)
Ha en bra dag!

Nina sa...

Mumms för choklad. Det är inte för intet det rimmar på glad...;)

Anonym sa...

Tre av tre är choklad...av dagens laster, tror jag ska räkna in hur många det blir totalt!

Anonym sa...

Jag har oxo en gömma med choklad vid mitt skrivbord.... :)

Älskar mörk choklad!

/Caroline

Anonym sa...

Mmmm...marabou! Så gott med choklad!

Tjohalia sa...

Mmm choklad är gott! Min Marabou favorit är schweizernöt (eller hur man nu stavar det) Kram Sandra

Cattis sa...

Tror att jag kommer vara rätt chokladsugen innan jag gått igenom alla laster...;-)

Kram
Cattis