tisdag, mars 04, 2008

v. 10 Tema: Fritid

Veckans tema kommer på förslag från mig faktiskt... ;-)
Fick bli två bilder för mig idag... Två saker jag gärna gör på min fritid...
Musik är en stor del av mitt liv, och väldigt viktigt för mig!!! Jag lyssnar väldigt ofta på musik, hemma blir det oftast radio, men när jag ska iväg nånstans, så tar jag tar jag alltid med mig MP3:n, som jag gärna lyssnar på i bussen, när jag cyklar eller tar en promenad... Musiken är med mig väldigt ofta helt enkelt... ;-)
En annan sak jag gärna gör på min fritid är att gå promenader... Allra helst går jag ner till sjön, för det är så himla fint, och fridfullt på nåt sätt... Jag går ofta ner till sjön när jag behöver lite tid för mig själv, och jag behöver rensa själen lite... Men tyvärr har jag blivit alldeles för lat på senaste tiden, och min lathet har tyvärr satt stopp för promenader på senaste tiden... Jag hoppas det ska bli lite bättre nu när jag snart flyttar in i min egna lägenhet, som ligger mycket närmare sjön... ;-)

15 kommentarer:

Cattis sa...

Bra förslag på tema :-)

Trevliga fritidssysselsättningar du ägnar dig åt*s

Kram
Cattis

Anonym sa...

Fina bilder och härliga saker att ägna sin fritid åt. =)

Anonym sa...

Bra tema du har föreslagit! Och trevlig intressen :)

Tjohalia sa...

Vilket bra tema du har kommit på! På tal om musik, vilken grupp är din favorit? Kram Sandra

Anonym sa...

Ja, latmasken tar mig också! tur jag har bil så jag kan köra till havet/sjön och stranden och gå direkt därifrån;)
Kramen

Anonym sa...

bra förslag på temat du kom med, alltid trevligt att se vad andra har för sig på sin fritid!!

Anonym sa...

Promenerar gör jag oxo, åtminstone varannan dag. :) Skön och enkel motion!

/Caroline

Anonym sa...

Trevligt tema du kom på! Har just kommit in från en sjön hundpromenad vid sjön!

Anonym sa...

Tjohalia: Det varierar väldigt, men just nu lyssnar jag gärna på mycket på Daughtry... Brukar leta låtar av dem på YouTube oftast, eftersom jag inte har nån skiva med dem... Finns en del andra grupper/artister jag gärna lyssnar på också... ;-)
KRAM

Anonym sa...

Musik och promenader var precis det man tänkte när man klev in, så du har lyckats med att få fram vad du menar i bild ;)
Inte så svårt i och för sig, men ändå :)
KRAM!

Anonym sa...

Härlige bilder! Och underbar fritid har man om man ägnar sig åt det du gör!

Anonym sa...

Fint promenadställe!
Får mig att tänka på Brattsforsheden :P

Anonym sa...

Fint promenadstråk. Radion är nästan alltid på hemma hos mig också, men ute och går är jag aldrig.

Bra valt tema!

Anonym sa...

Jag säger som många andra innan mig - det var ett bra förslag på tema! Trevligt.

Anonym sa...

Jag är med på det där med promenader, många och långa blir det. Men tvärtemot dig så lyssnar jag nästan aldrig på musik utan njuter av tystnaden istället *s*