tisdag, mars 10, 2009

v. 11 Tema: Tisdag

Veckans tema är ett önsketema från Ann.

Hihi, vilken kul idé på tema... ;-)
Mina tisdagar ser väl i princip likadan ut som alla andra dagar, just nu iallafall... ;-) D.v.s jag gör typ ingenting... Är ju hemma hela dagarna, så jag sitter mest vid datorn... Just nu blir det mycket YouTube, är inne i en sån period nu känner jag... Kan sitta dygnet runt, om det nu inte var så att jag måste sova på nätterna också... :-P ;-)
Men bli även en del surfande och fixande med Postcrossing... Postcrossandet är en ganska stor och viktig del av mitt liv just nu... ;-)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Du får fullt upp på tisdag förstår jag. Hoppas den blir riktigt spännande!

Anonym sa...

Ja YouTube är verkligen det perfekta tidsfördrivet, där inne kan man lätt slösa bort några timmar. =)

Mita sa...

Din tisdag blir full av spännande saker ser jag, ha det bra

sinneskatten sa...

Postcrossing är något helt nytt för mig.
Men kanske en tur ut skulle vara bra för en datatjej!

Anonym sa...

Du ser ut att ha fullt upp!
Ha en underbar tisdag...
Kramen.

Anonym sa...

Ingen tokig tisdag för dig.
Timmarna framför datorn kan försvinna i en höghastighet,vips så är det onsdag.

ha en skön dag!

Ulrica sa...

JO, framför datorn är det lätt att fastna... Sälv sitter jag också där hela dagarna men på jobbet och kan snylta till mig lite bloggtid här och där.

Hedwig sa...

Inte värt att jag kollar postcrossing, då blir det ännu fler timmar här ...