tisdag, mars 17, 2009

v. 12 Tema: Från sidan

Orkade inte leta efter nån annan bild... (Och min kamera är trasig...)
Men iallafall, här är mina systrar (min storasyster närmast i bild och lillsyrran bortanför henne, i blå jacka), sedda från sidan, på väg upp i liften i Lofsdalen... I liften sitter även min storasysters pojkvän samt våran chilenska utbytesstudent, men de syns dock inte på bilden...
Bilden är tagen under sportlovsveckan (v. 8) när vi var i Lofsdalen... ;-) (Och ja, det var nåt så grymt kallt där den veckan... Det var otroligt kallt!!! Särskilt när man satt i den där liften, alltså i sittliften!!! Så man fick klä sig ordentligt!!!)

8 kommentarer:

Resa med Herbert sa...

Hej!

Härlig bild på en startklar duo.

Må gott önskar Irene

Pia sa...

Annorlunda bild!! Snygg, med känsla i och jag fryser ännu mer när jag ser den!!

Anna tassar in.. sa...

Mmmm precis som temat vill ha det..från sidan..nära och coolt.

Randi sa...

Häftig och perfekt tolkning!

m sa...

Välklädda sidoobjekt!

Carina sa...

Kul tolkning!
Ha en underbar tisdag...
Kramen.

Anonym sa...

bra tolkning =)

Myra sa...

De ser välklädda ut det där två iaf :)

Kul och bild med vacker bakgrund.