tisdag, april 14, 2009

v. 16 Tema: Godis

Förslaget kommer från MarieHehe ja, även om vi är stora/vuxna så får jag och mina systrar fortfarande påskägg av våran supersanälla mamma... :-P Här är årets påskägg, proppfullt med MASSA godis!!! Mmmmm!!!
Hehe ja, vi är väl bortskämda... Men som mamma sa, att så länge vi inte har några egna barn, så kommer vi nog att få påskägg av henne, hihi... ;-) Fast vi letar inte efter de längre iallafall, hehe... :-P

---------------

Till sist vill jag bara säga att: Paula, fan vad jag kommer SAKNA DIG NU!!! :'( Började gråta igen nu... Men hoppas du får en bra hemresa!!! Jag älskar dig!!! Nu och för alltid min älskade "Chile-lillasyster"!!!

Ta det lugnt, snygging!!!

Vi ses!!! ;-)

11 kommentarer:

strömmas sida sa...

Vad mycket smaskens det är i äggen.
Finns det nåt kvar också av det *ler*.

Natthälsningar
strömma

Marie sa...

Vilken snäll mamma du har och vilket häääärligt översvämmande påskägg :-)

Carina sa...

Gott! Vilken snäll mamma du har...
Ha en underbar tisdag!
Kramen.

gitsie sa...

Man blir väl aldrig för gammal för ett påskägg. ;)

Fotsteg i Rabatten sa...

ja, mycket godis var det.

Amanda sa...

Snäll mamma, så mycket du har kvar, eller fotade du ägget när du precis fått det. Själv har jag ingen karaktär när det gäller godis. /Amanda

marie roxbro sa...

Oj vad mycket godis...

Hanna (jag själv) sa...

Hihi, jag fotade det direkt när jag fått det, så jag har inte ätit nåt av det ännu på denna bild... :-P Förutom två jättesmå godisar, som ramlade ut när jag öppnade ägget... :-P

Kerstin sa...

Oj, det där såg både mycket och gott ut. :) Tänk att kunna hålla sig från att äta och ta kort först. Du borde ha en medalj. ;)
Ha en fin dag.

Hedwig sa...

Såå mycket godis, uj uj vad tandtrollen blev glada.
Härligt med traditioner.

Hanna (jag själv) sa...

Kerstin: Haha ja, visst borde jag... :-P Det var jättesvårt att inte ta nån godis innan jag tagit kort, hehe... ;-)