tisdag, maj 19, 2009

v. 21 tema: Gammal, äldre, äldst

Jag tyckte det var ett skitsvårt tema den här gången... Var svårt att hitta liksom alla tre stegen eller hur man ska säga... Men nu tror jag att jag lyckades... Eller ja, men faktum är att jag är alldeles för trött, men ville fixa det nu, eftersom jag åker bort sen, och blir borta till söndag... Så detta var ända tiden jag hade...
Men lite olika tiders fordon iallafall... ;-) De två sista bilderna är väl rätt tidsenliga men...
Hoppas det duger...
Alla foton är tagna på olika ställen vid olika tillfällen...

8 kommentarer:

Artlover sa...

Jo, jag tycker att du har gjort det bra här. Det är som Helenas Fototriss tycker jag. Fina bilder på fordon från olika tidepoker.
Hade med dig!

jette sa...

tycker du lyckades mkt bra!!!

Randi sa...

Fin tolkning av olika tidsepoker.

Amanda sa...

Fina foton och tolkning. Vet inte om du har lagt dem i ordning från gammal. Jag tror att de fina vagnarna är äldst. /Amanda

emve sa...

Kul tolkning!

foto CHIP sa...

Fina bidrag! Lite nostalgikänslor väcks :)

Majsan sa...

Vilken härlig tolkning och vilka fantastiska bilder!

Sladden sa...

Bra tolkning!