tisdag, juli 28, 2009

v. 31 Tema: Oops!

Hihi, vilket roligt tema... ;-) Men lite klurigt också... :-P
Ooops, så kan det gå med en busig och vild hund och när man inte hinner med med kameran riktigt... :-P
Theia swischar förbi i en väldigt fart, och jag hinner inte med med kameran... ;-) Theia är min storasysters hund, och bilden är tagen i december 2008, då Theia var snart 5 månader gammal... (Hon fyller f.ö. 1 år på fredag 31 juli... ;-)) Man ser även min storasysters ben på bilden, om nån skulle undra... :-P

10 kommentarer:

Marika på Odlingspyssel sa...

Hundar har vi gemensamt i veckans tisdagstema :) Håller med dig, det var svårt den här veckan.

Anonym sa...

Småbarn och djur kan vara svårfotade :-).

strömma

a-k sa...

ja det där känner man ju igen. Långt ifrån alltid man hänger med i svängarna :-)

Hedwig sa...

Så kan det gå, men ändå ganska bra skärpa. Värre var det för mig i 11-års åldern då jag fotade 11:ans buss som for förbi ....

Pia sa...

Där går det undan!

emve sa...

Där gick det undan!

Majsan sa...

Fart och fläkt!

marie sa...

ibland går det för fort =)

hundenstina sa...

Ser ut att vara full rulle i skogen!!!

Marie sa...

Ja sådana hundfoto har man ju lyckats ta ett och annat... Är med i fotoutmaningen med ett liknande, men ingen hund utan på en tiger...