tisdag, december 22, 2009

v. 52 Tema: Snö


Eftersom min kamera är inlämnad på lagning (hämtas idag 22 december) efter att jag med mina fumliga händer varit lite oförsiktig, så får det bli en lite äldre bild... Detta var innan vi hade fått sådär rejält med snö, det var precis i början av denna snö-period... Bilderna är tagna för precis en vecka sen, den 15 december... Sen dess har vi fått MYCKET mer kan jag försäkra!!!
Ska försöka komma mig ut och ta lite färska snöbilder när jag varit och hämtat ut kameran, så kanske det kommer lite nyare bilder här senare under dagen... ;-)
Till sist:
GOD JUL på er allihopa!!!

4 kommentarer:

En farmor sa...

Men visst är det snö. Tråkigt med kameran nu till jul när det finns så mycket fint att fota.
Önskar en God Jul.
Anne

Karoleen sa...

Visst är det kul att det har kommit så mycket snö, det är ju tyvärr inte något som vi har så ofta. Men nu får vi njuta av det =)
God Jul!

Maria sa...

Fina snöiga bilder. Vilken tur att du får tillbaka din kamera innan jul. Jag har också haft min kamera ivägskickad, men på rengöring, fick tillbaka den igår.
GOD JUL!

Carina sa...

Jag hoppas på en vit jul...
Ha en bra dag och en God Jul
Kramen.