tisdag, december 29, 2009

v. 53 Tema: 2009

En stor händelse i våran familj under år 2009 var såklart lillsyrrans student... ;-) Hon tog studenten den 10 juni i år, och det är såklart nåt som jag kommer minnas från detta året... :-P Vädret var kanske inte det bästa, men det blev en bra dag ändå tycker jag... ;-) Även mina två yngsta kusiner tog studenter i år f.ö.... ;-)
Här på bilden får lillsyrran en blomma och senare en kram av mamma... ;-)

En extra passande bild just idag, eftersom vi under måndagen vinkat av lillsyrran på Arlanda, när hon nu åker till Chile i 2 månader... Otroligt sorgligt blev det, men av flera anledningar!!! Vi tänker på henne, och hoppas att allt går bra!!! Först tisdag runt klockan 23 får vi veta hur det har gått, då ska hon vara framme...

Uppdaterat midnatt: Kan meddela, för den som kanske undrar, att vi nu ikväll fått en liten hälsning från syrran, som nu är framme i Chile, och allt hade gått bra... ;-) Jag visste det!!! :-P

4 kommentarer:

Maria sa...

Att ta studenten det är stort för de som tar den och för deras anhöriga. En dag att minnas. Hoppas resan till Chile går bra.
Gott Nytt Fotoår!

Anonym sa...

Jobbigt med avsked sådär, resan kommer gå finfint :)
Ha en fin tisdag.
/Helena

LissenTo sa...

Hoppas resan går bra för din syster. Tycker också det är jobbigt med avsked!
Gott nytt år!

Carina sa...

Ett år går så fort...
Härlig bild! En stor händelse...
Jag önskar dig ett gott nytt 2010.
Kramen.