tisdag, januari 19, 2010

v. 3 Tema: Instängd

Den här söta lilla hunden var instängd i bilen på parkeringen, medan familjen var inne i affären och handlade... Och jag och min syster satt kvar i våran bil, som stod bredvid, medan våra föräldrar var ine och handlade... Och som den paparazzi-fotograf jag är, så kunde jag ju nte låta bli att fota denna söta krabat, den var så gullig när den stod och kikade ut genom fönstret sådär... :-P
Vi såg den i Hammerfest i nordligaste Norge, när vi var på väg upp till Nordkapp nu i somras, 2009...

12 kommentarer:

Maria sa...

Åhh en sån liten sötnos du fångat på bild, där den sitter instängd i bilen väntandes på sin husse och matte.
Ha en bra tisdag!
/Maria

Gunvor sa...

Jättesöt var den. Hoppas den inte behövde vänta alltför länge i bilen.

Ullis sa...

Så söt. :)

Erik "Semlan" sa...

Helt klart instängd. Hoppas den fick luft och att väntan inte blev så lång.

Anneli sa...

MEn vilken liten sötnos som sitter i bilen instängd!

En sån vovveras har jag drömt om...de är så otroligt söta! ´

Ha en fin tisdag!

sinneskatten sa...

Sicken sötnos , bara att hoppas att det inte var för varmt.

gitsie sa...

Vilken sötnos.
Jag kör också hundtemat idag.

Karoleen sa...

Stackars liten!

Pialotta sa...

Underbart söt, ullig och gullig vovvsing:-) Inlåst, javisst, ibland är det tvunget:-)

Carina sa...

Kul tolkning av instängd!
Ha en fortsatt bra tisdag...
Kramen.

Hanna (jag själv) sa...

Jag kan meddela alla ni som undrar, att det var typ 5 plusgrader, snålblåst och regn ute den här dagen, så att hunden skulle bli för varm av värmen utanför var nog ingen risk... :-P Dessutom kom ägarna ganska snart ut i bilen igen, så allt gick bra... ;-)

Pennelina sa...

Det var då en riktig ruffsentuss :-)

Snyggt!

Kram :-)