tisdag, januari 05, 2010

v. 1 Tema: Trötthet






Idag bjuder jag på hela 4 bilder!!! :-P Dock samma motiv... ;-)
Min storasysters hund Theia har väldigt många sovstilar, haha... :-P Hon är så rolig... ;-) Sista bilden är i bilen, när vi hade hämtat henne för att vi skulle ta hand om henne ett par veckor åt storasyrran, när hon skull iväg på praktik, och hennes pojkvän var nyopererad... Hon hade det fatkiskt väldigt lyxigt då, och fick sitta i baksätet med mig och lillsyrran, istället för i bagageurymmet, där hon annrs är när hon åker bil... Men hon lade sig till rätta i bilen och lyckades faktiskt somna, hehe... :-P
De andra är tagna hemma hos mina föräldrar, när de/vi (jag bor bara några km från mina föräldrar) hade hand om henne ett par veckor, hon ligger på kudden till sin korg...
Alla bilder är tagna i somras!!!

9 kommentarer:

Nukke sa...

En vacker hund !!!!

Anneli sa...

Snurfsedufsen!! Vilken sötnos! Speciellt bild två gillar jag!!

Ha en fin tisdag!

Mona sa...

Andra bilden är bara för härlig. Är kudden rund så får man väl forma sig efter kudden!

Anonym sa...

Vilken fin vovve hon har, verkligen härliga sovstilar :)
Det ska vara gött att leva...:)
Ha en fin dag.
/Helena

AKO sa...

Så mysigt det ser ut!! :) Trötthet är ju något positivt om man har tid att faktiskt lägga sig ned och vila just då.

Pennelina sa...

Klockren tolkning av temat! Fina bilder på en trött men vacker hund :-)

Kram från Pennelina

Maria sa...

Hundar har en viss förmåga att ha de mest fantastiska sovstilar :)
Jättefina bilder på en gullig vovve!
Ha en bra dag!

Carina sa...

Härliga bilder!
Ha en fortsatt bra tisdag…grattis på namnsdagen.
Kramen.

Misswhatsit sa...

Åh vilken söt hund. den ser ut att kunna njuta av tillvaron.