tisdag, april 27, 2010

v. 17 Tema: Stress

Ett minst sagt passande tema för mig just denna veckan... Jag har det superstressigt just nu, och har egentligen inte tid att fixa med det här... Jag är i full gång med att skriva ett personligt brev, som ska skickas med i ansökan till folkhögskolan, där jag håller på att söka en del kurser just nu... Jag hatar sånt, men det måste ju göras!!! Tycker det är skitsvårt!!! Dessutom fixar jag med deklarationen, som ju ska vara inne på måndag, och sen är det en del annat inför sökandet till fhsk... Så nej, tillbaka till arbetet!!!
Bilden är förresten gammal, och det är inte mitt tangentbord... Men batteriet är dött i min kamera, så jag kunde inte ta nån ny bild...

4 kommentarer:

Pia sa...

Tur du påpekade att det inte var ditt tangentbord.. för det var ju hemskt vad det var skitigt/dammigt.. där frodas bakterier verkligen:(
Hoppas du klarar av din stress. så det blir bra till sist med dina ansökningar och deklaration:)

Ariella sa...

Hej!
Härlig tolkning :)

Kram och ha en fortsatt trevlig tisdag. Hoppas du hinner med allt utan för mycket stress.

Bitten sa...

Usch, jag blir stressad av att läsa om allt du ska göra.

Carina sa...

Bra stress-tolkning. Mycket stress är det här i vardagslivet...
Kramen.