tisdag, februari 13, 2007

v. 7 Tema: Avlång

Lite småklurigt tema den här veckan måste jag säga... Och jag har sjukt dålig fantasi den här veckan också, så jag hade ingen aaaaning om vad jag skulle ta för bild... Jag letade lite i arkivet, för att se om jag hittade nåt... Och då hittade jag denna bild... Inte jätterolig kanske, men dock avlång... Ett väldigt avlångt glas, som vi brukar använda att skåla i, vid festligare tillställningar... Denna bild är tagen på nyårsafton 2006!!!


Lägger in två "bonusbilder" kan man kalla dem... Många av husen i Amsterdam är ju väldigt avlånga... Och så finns det ju många husbåtar i Amsterdam också... Och den på bilden är ju absolut väldigt avlång... Bilderna är tagna när jag, mamma, pappa och min lillasyster var i Amsterdam i oktober 2006. (Sorry, men jag kunde bara inte låta bli att lägga in dem här två extrabilderna... (Och så är det min beslutsångest också...))

5 kommentarer:

Anonym sa...

Alla bilderna var ju avlånga...Men champagne är väl aldrig fel...!!!

Kram Eva

www.whiskyochchampagne.blogg.se

Anonym sa...

Skäl för de fina bilderna! Förstår att det va svårt att välja : )

Anonym sa...

SKÅL skulle det vara!!!

Anonym sa...

Fint glas. :)

Och sen är det ju aldrig fel med flera bilder. ;)

JULIEK sa...

Jættefine bilder. Tyckte det var så trevligt med bonusbildene : )