tisdag, februari 20, 2007

v. 8 Tema: Nyttig

Den här veckan kommer temat från ett förslag av mig faktiskt!!! ;-) *hihi*

Hmmm, haha... Grejen var att jag faktiskt hade värsta bra bilden (tycker jag själv åtminstone) till detta tema när jag föreslog det, men nu när jag skulle leta och lägga ut den här, så var den helt borta...??!! Hmmm, jag förstår inte, men jag måste ha rensat bort den från datorn eller nåt... Hmmm... Eller så ligger den i nån av de andra datorerna...
Iallafall... Det blev till slut dessa två bilder (tänk att jag aldrig kan bestämma mig för en bild!!!), inte så himla fantasi-rikt, jag vet, men jag orkade inte leta mer, och inte fundera längre heller... Men en sån här frukost äter vi allt som oftast här hemma nuförtiden... Gott är det, så inte mig emot!!! ;-) *hihi* Sen har jag även börjat ta en hel del promenader nu på senaste tiden (typ sen jag tog studenten i somras...) och det är ju både nyttigt och skönt!!! ;-)
Båda bilderna är gamla, (har inte orkat ta några nya...)

2 kommentarer:

JULIEK sa...

Ja det var ett roligt tema du hadde hittat på, det kan ju tolkas på så många olika sett : )

Anonym sa...

HIhi, kul att det var du som tipsade om temat, men synd att du inte hittade den bilden du hade tänkt dig. Kramar