tisdag, februari 27, 2007

v. 9 Tema: Aktivitet

Den här veckan var temat Aktivitet... Liiiite småklurigt, men efter att ha funderat en stund, så kom jag på vad jag kunde använda för bild... Här var det sportlov förra veckan (v. 8) och vi har spenderat en långhelg (4 dagar) i Branäs i slutet av sportlovsveckan... Både jag och båda mina systrar hade varsin kamera med (och även pappa hade med sin...), och vi använde oftast bara en av de i taget, och min var den som användes minst... Så tyvärr finns inga bilder på just OSS när vi åker, här i min kamera, därför fick jag ta en bild som jag tog under ett kvällsåk.... Från toppen av en backe... Jag tog några "utsiktsbilder" eller vad man ska säga...
Båda mina systrar har några bilder på oss när vi åker, i sina kameror, men jag lyckades aldrig få nån sån bild med min kamera, tyvärr... Jag ska fråga dem om bilderna senare, så kan jag få kopior... (Fast det är väl grymt ointressant, eller hur??!!! *sorry*) Men eftersom min storasyster nu har åkt tillbaka till Uppsala igen, så kan jag inte låna hennes kamera, och min lillasyster är i skolan, och hennes kamera vet jag inte var den är, så jag fick helt enkelt nöja mig med en sån här bild... Iallafall, det syns väl vad vi har ägnat helgen åt iallafall??!! Tycker bilden är rätt fin jag... *hihi*
Sorry för all grymt ointressant text....

6 kommentarer:

JULIEK sa...

Dette ser ju underbart ut : )

Anonym sa...

Vadå ointressant? Först och främst skriver man väl för sig själv på en blogg. Sen är det ju upp till andra om det är intressant eller ointressant för dom, eller hur?

Det var en supermysig bild du har med och det är väl typiskt, man får aldrig några kort på sig själv. Bara på alla andra. Orättvist.

Anonym sa...

Greta: Hehe ja, det är sant... Jag skriver väl vad jag vill... :-P *hehe*
Mmm, SÅ typiskt, att inte få med nån bild på sig själv, utan bara på alla andra... Suck!!!

Paula sa...

Härligt att se vyn uppifrån backen, själv står jag stadigt nere på jorden o fotar upp i backen!

Anonym sa...

Hei :) Det er så kul å se at det er så mange som legger inn fotos på utomhus-aktiviteter! Det tyder jo bare på at vi nordboere er et aktivt folk :) Ha en fin kveld!

Anonym sa...

Ser härligt ut. :)