tisdag, mars 27, 2007

v. 13 Tema: Struktur

Denna vecka är temat ett förslag från Charlotte. Hmmm, min fantasi = noll idag, så ja, det blev kanske inte nån jätterolig bild... Orkade inte ta nån ny bild heller, så det fick bli en ur arkivet... Struktur är något jag absolut skulle behöva i mitt rum, som allt som oftast ser ut just såhär... (Hmmm, ja, det är väl en del av tonårslivet va??!! :-P *s*) Det skulle nog inte sitta helt fel om jag fick lite struktur i städningen också... ;-) Oftast lägger jag bara kläderna ihopvikta på en stol, när det ska dammsugas i rummet, och böcker och annat slängs bara in i hyllan, i en enda röra... Om jag kunde ställa böckerna fint i bokhyllan, och lägga kläderna ihopvikta i min byrå, så hade jag ju fått lite mer struktur på det iallafall...


Lägger in två bonusbilder också!!! Sen hittade jag två bilder jag tog under en promenad i höstas, och som jag bara INTE KUNDE LÅTA BLI att lägga in... Det här trädet har väldigt fin struktur underifrån, tycker jag, och vattnets struktur är alltid lite speciell, och så ändrar den sig ju hela tiden också... Båda bilderna är tagna den 4 oktober 2006.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jamen visst hur mycket som helst struktur i dina bilder.. kul tema det här denna veckan..
Ha de gott o välkommen in till Kafferasten på en kopp :-)
Se min tolkning!
Tjingeling o glöm inte solhatten o glasögat i solens strålar :-)

Anonym sa...

Hehe ja det är konstigt att man oftast tycker att det är jobbigare att lägga in kläderna i garderoben än att lägga denm på en stol, strange! Fina naturbilder!
/POR
www.propertyofrespekt.blogg.se