tisdag, juni 12, 2007

v. 24 Tema: Natur


Veckans tema är Natur, och det var ett jättekul tema tycker jag, men svårt... Jag har hur mycket naturbilder som helst... Det är det jag fotar mest just nu, framförallt blommor... Men det blir ändå inte blommor jag lägger ut här idag... Jag kunde inte bestämma mig för bara en, så det fick återigen bli två bilder... Från två olika ställen i Sverige...
Den översta är från Öland, paradiset i Sverige... Så himla fint!!! Bilden är tagen på stranden strax nedanför våran stuga... (Våran stuga ligger ungefär 700 meter från havet, man ser vattnet därifrån...) Den är tagen nu i maj, när vi var i stugan över Kristi Himmelsfärdshelgen...
Den understa är här hemifrån... Nere vid våran sjö... På en av stans badplatser... Tycker den är så fin också... Den bilden är tagen under en promenad jag tog ner till sjön, en dag i mars...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fina bilder, gillar den med bänken jättemkt!!

Mys liv och hem sa...

Stora öppna vidder och fina bilder.Ha det bra!

Anonym sa...

Jättefina bilder...

JULIEK sa...

Så fint : )

Anonym sa...

Vackra bilder! :-)

Anonym sa...

Vilka härligt fridfulla bilder!
Ha de bra
Rolle