tisdag, juni 19, 2007

v. 25 Tema: Rött


Ett svårt tema den här veckan tycker jag... Kunde som vanligt inte bestämma mig för bara EN bild... Så det fick bli två stycken... Första bilden är en fin röd vallmo... De är så vackra tycker jag... Vi har massa vallmo-blommor ute i trädgården... Och den andra bilden är en bild på några gooooooda geléhallon... MUMS!!! :-P Jag och Lina (min lillasyster) fick en hel påse med såna av Emma (våran storasyrra) för nån månad sen... De första åt vi upp framför en film... Dock finns det ännu många kvar, de lär räcka länge... :-P *hehe*
Båda bilderna är tagna den 9 juni i år...

5 kommentarer:

JULIEK sa...

Jættefina bilder : )

Anonym sa...

Den översta bilden ser mer ut som en vallmo tycker jag ;)
Fint foto!

Anonym sa...

Gelehallon? hmmm, gott och väldigt rött :D

Anonym sa...

ååååå, nu blev jag sugen på geléhallon! Så goda de ser ut!

Anonym sa...

Snyggt! Men de ser ju snarare orangea ut på bilderna, åtminstone på min dator :P