tisdag, juni 26, 2007

v. 26 Tema: Styrka

Den här veckan är temat ett förslag från Cia.
Klurigt tema idag, måste jag säga... Men eftersom min fantasi tyvärr är lika med noll just för tillfället, så hade jag ingen idé alls om vad jag skulle ha för bild till veckans tema... Så det fick bli nåt så "tråkigt" som detta (Nej, OK, det var ingen tråkig bild ;-))... Bamse är ju som bekant världens starkaste björn... Jag letade helt enkelt upp en gammal Bamse-tidning, och fotade den... En tidning vi prenumererade på i MÅNGA år!!! (Tror det var en 9-10 år faktiskt...) Här en tidning från 1998 som ni ser... ;-) Fotot är dock dagsfärskt...

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ja Bamse har varit en av mina favoriter, just för styrkan.

Tiger sa...

ååh! grym tolkning juh! applåd!

Anonym sa...

Å nostalgi! Tyckte tolkningen var riktigt bra, alla vet ju att Bamse och Styrka hör ihop!

Anonym sa...

Bamse var ju barndomshjälten nr 1, kul att han fortfarande är poppis!

Anonym sa...

Världens starkaste björn, klart godkänd tolkning!!!MVG!!!

Anonym sa...

Men det var väl en bra tolkning på styrka :D

Anonym sa...

Bamse duger ju utmärkt för att tolka styrka ;=

Anonym sa...

Bamse är aldrig tråkig :D

Anonym sa...

Jag tänkte också på Bamse först, men valde sedan en annan bild. :)

Anonym sa...

*hehe* jag tycker det var en bra tolkning jag ... kanske borde man skaffa sig ett par burkar dunderhoning?! ;-)