tisdag, juli 03, 2007

v. 27 Tema: Rent


Jag har noll fantasi även idag, så det fick bli två gamla bilder... Den första bilden föreställer något som ÄR rent, och den andra är något som INTE är så rent, men som nog BORDE vara det...
Den första, en klarblå himmel, himlen är ren, utan ett moln... Och den andra bilden, tagnentbordet till den här datorn, är inte så värst rent nu, men det borde nog vara det... Man kanske skulle ha en liten rengöring av tangnentbordet...
Den första bilden är tagen i stugan på Öland, förra sommaren (2006), och den andra bilden är tagen i våras nån gång... (Fråga mig inte varför jag har en sån bild, men det har jag...)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Rent var det, men man kan ju tolka det där ordet på så många vis:-)
Mitt tangentbord är verkligen inte heller rent.
Ha de gott

Anonym sa...

tangentbord är itne det lättase att hålla rent, det är så mycket piller med det!

Anonym sa...

här är oxå himlen helt ren från moln :D