tisdag, december 09, 2008

v. 50 Tema: Uppmärksamhet


Hmmm, svårt tema den här veckan... Kom inte på nåt annat än detta... Fick bli två bilder även denna vecka... Två stycken som brukar få mycket uppmärksamhet när vi träffar dem... Det är min systers, samt hennes pojkväns hundar, så jag träffar de bara ibland... Helt underbara hundar, världens finaste vovvar!!! <3 Theia, som fortfarande är valp, född den 31 juli i år och Embla, som blev 7 år i september... (Om ni vill, kan ni läsa mer om hundarna i tidigare inlägg här...)
Fick bli två bilder även denna vecka, eftersom jag inte (tyvärr) har nån bild på båda två tillsammans... Båda bilderna är tagna i september...
Blir lite tjatigt nu känner jag, har haft bilder på dessa underbara varelser flera veckor i rad nu... Hehe, sorry... :-P

11 kommentarer:

Emma sa...

Men fina bilder ändå :)

Anonym sa...

Förmig är "dina" hundar nya och mycket fina.

Anonym sa...

Två fina bilder på dina hundar igen! Min favvis blir dock den första! =) /maria_6909

Anonym sa...

Åh så söta.. gillar:-)

Anonym sa...

Hej! första gången jag tittar in till dig så för mig är de första gången jag ser dessa söt nosar.

Mia sa...

Jättefina bilder på söta vovvar. Vi har precis börjat fundera på om vi ska skaffa en liten, så jag kan inte se mig mätt på vovvebilder just nu. :)

Mita sa...

Fina hundar du har där.

Namn: Eva sa...

Du är inte ensam om att ha dina vovsingar som favoritmotiv! Jag kan sälla mig i din klubb ;-D

Ps de är jättesöta båda 2.

/Eva

emve sa...

Söta vovvar!

Anonym sa...

jättefina vovvar och det är klart båda ska ha samma uppmärksamhet ;)
Kramis

Anonym sa...

Såna sötnosar