tisdag, december 23, 2008

v. 52 Tema: Julpynt

Jag visste inte riktigt om jag skulle nån gammal bild, eller en ny... Men det fick till slut bli en ny...
Jag har rätt nyligen flyttat hemifrån, och i år har jag tyvärr inte fått upp så mycket julpynt... :-/ Ja, man skulle kunna säga att jag bara har adventspynt... Jag köpte lägenheten för ett år sen, och då fick jag en adventsljusstake till ena fönstret av mamma, för att det skulle se lite hemtrevligt ut iallafall... Var ju liksom typ aldrig här då... Men ja, nu när jag flyttat in, och kommit iordning lite mer, så måste jag ju julpynta lite bättre också... ;-)
Så här är min SUPERFINA julstjärna, som jag köpte fredagen innan 1:a Advent... Jag önskar att jag hade mer julpynt, men TYVÄRR har jag inte det... :-( Inte ens en ynka liten julgran har jag... :-/
Finns desto mer julpynt hemma hos mina föräldrar dock... ;-) Men är ju ändå där jag är för det mesta, och det är ju där jag kommer vara hela julafton, så... :-P

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken vacker stjärna, och vilken vacker bild!
Jag önskar dig en riktigt God Jul.

Ellas Inspiration sa...

Den var verkligen jättefin!

Ha nu en riktigt härlig God Jul!

Kram Karin

Anonym sa...

Jättefin stjärna...god jul

Jules sa...

En vacker strålande stjärna.
God Jul önskar Jules

Pia sa...

Underbar stjärna och bild!! God Jul och må gott!

Anonym sa...

Men den är ju härlig .... har en bra jul / ela